بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا کدامند؟

News
سه شنبه 29 شهریور 1401

بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا کدامند؟

شهر آنتالیا، یکی از مناطق زیبای شهر ترکیه است که در سواحل جنوب غربی این کشور قرار دارد. این شهر به دلیل امکانات تفریحی بی‌شمار، به یکی از شهرهای محبوب کشور ترکیه تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد که تمایل به خرید ملک در خارج از کشور دارند، شهر آنتالیا را برای این کار انتخاب می‌کنند. نکته قابل توجه در این مورد، شناخت بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا و کسب اطلاعات لازم در مورد این محله‌ها می‌باشد. کسب اطلاعات در مورد محله‌های آنتالیا، باعث می‌شود تا ملک موردنظر خود را در بهترین نقطه این شهر، خریداری یا اجاره کنید.

مزایای خرید ملک در آنتالیا

با گذشت زمان، پروژه‌های مختلف ساخت املاک در سبک‌های متنوع روز به روز افزایش می‌یابند. شهر آنتالیا به دلیل موقعیت خوبی که دارد از این قاعده مستثنا نیست. به‌طوری‌که این منطقه با سرمایه‌گذاری بی‌نظیری در زمینه ساخت ملک، رستوران، هتل و ... از سراسر دنیا مواجه شده و سالانه پذیرای میلیون‌ها توریست از نقاط مختلف جهان است؛ بنابراین گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

موارد زیر از مزایای خرید ملک در آنتالیا به شمار می‌روند:

  • آنتالیا مرکز توجه سرمایه‌گذاران است.
  • تنوع جاذبه‌های توریستی
  • وجود املاکی با شرایط و موقعیت‌های مختلف در این منطقه
  • آنتالیا گزینه اول انتخاب برای سرمایه‌گذاری توسط افراد مجرب است
  • خرید و فروش ملک در حال افزایش این منطقه
  • قیمت‌های مناسب این منطقه با توجه به موقعیت و امکانات، بسیار مناسب‌اند
  • و ...

درصورتی‌که خواهان کسب اطلاعات لازم در زمینه بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا و همچنین اجاره ملک یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف این شهر هستید، مراجعه به های هومز، از بهترین گزینه‌ها برای این کار خواهد بود. این مرکز با بیش از بیست سال تجربه، در مناطق مختلف ترکیه مانند استامبول، آنکارا، فتحیه، بدروم و... شعبه فعال دارد. با مراجعه به های هومز می‌توانید اطلاعات لازم در زمینه بهترین محله‌ها در آنتالیا را به طور کامل کسب نمایید. همچنین ضمن برخورداری از خدمات جامع خرید ملک در ترکیه، خانه موردنظر خود را در کوتاه‌ترین زمان خریداری و یا اجاره نمایید.

بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا

این شهر شامل مناطق مختلفی می‌شود که هریک به خاطر مزایا و زیبایی‌هایی که دارند، موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرند. در این بخش قصد داریم به معرفی هریک بپردازیم و مزایای آن‌ها را بیان کنیم. ازجمله بهترین محله‌های شهر آنتالیا برای خرید و یا اجاره ملک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

لارا

لارا یکی از محله‌های شهر آنتالیا است که در قسمت شرقی آن قرار دارد. این محله به صخره‌های بلند با مناظر خیره ‌کننده مشهور شده و از مزایای محله آن، می‌توان به مراکز تفریحی متعدد، رستوران‌ها، سیستم حمل‌ و نقل مطمئن، بیمارستان‌های مجهز و مراکز خرید متعدد اشاره نمود.

لارا به‌عنوان یکی از بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا، دارای ساحل شنی به طول 12 کیلومتر است. این ساحل سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. در منطقه لارا، هتل‌های فراوانی به منظور اسکان موقت گردشگران ساخته شده است. بسیاری از خانه‌های های مجلل و گران قیمت لارا در چشم ‌انداز ساحل و صخره‌های مرتفع را دارند.

کنیالتی

کنیالتی همانند محله لارا، یکی از بهترین محله‌های آنتالیا بوده و منطقه مناسبی برای زندگی به شمار می‌رود. البته در مقایسه با محله لارا، قیمت ملک در کنیالتی ارزان‌تر و به صرفه‌تر است. این محله در فاصله 20 الی 30 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. همین امر سبب شده است تا کنیالتی به منطقه‌ای مملو از گردشگر تبدیل شود.

درصورتی‌که دنبال بهترین محله‌های آنتالیا باشید بی‌شک نام ساحل کنیالتی به گوشتان خواهد خورد. ساحل تمیز و زیبای کنیالتی، این محله را به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی آنتالیا تبدیل نموده است. از مزایای محله کنیالتی که از آن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا یاد می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود بیمارستان دولتی و دسترسی آسان به مراکز بهداشتی
  • وجود مناطق جذاب مانند مینی شیتی که معماری ترکیه در آن نمایان است.
  • وجود شعبه تمام بانک‌های ترکیه در این محله
  • قرار داشتن بهترین دانشگاه دولتی ترکیه در کنیالتی
  • و ...

کمر

یکی از محبوب‌ترین مناطقی که گردشگران به‌عنوان مقصد خود در آنتالیا انتخاب می‌کنند، محله کمر است. این محله در جنوب شرقی آنتالیا واقع شده و دارای هتل‌های متعدد و بسیار زیبایی می باشد که گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای اسکان به آن‌ها مراجعه می‌کنند. کمر دارای ساحل زیبا، بی‌نظیر و تمیز است. این امر سبب شده است تا کمر به یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا تبدیل شود.

بلک

محله بلک، پذیرای بیش از 15 دوره مسابقات گلف جهانی بوده است. از این محله به‌عنوان پایتخت گلف کشور ترکیه یاد می‌شود. به‌طوری‌که سالانه گردشگران زیادی برای بازی گلف به این محله سفر می‌کنند. این جاذبه سبب شده است تا بلک، از سایر مناطق دنیا که در آن‌ها گلف به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود در مقامی بالاتر قرار گیرد. فاصله محله بلک تا مرکز شهر در حدود 30 دقیقه است.

کپز

یکی از بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا، محله کپز است. این منطقه دارای وسعت زیادی بوده و همین امر باعث انجام عملیات ساخت و ساز به طور گسترده در این محله می شود. به همین دلیل محله کپز به منطقه مورد علاقه سرمایه‌گذاران و مهاجران تبدیل شده است.

گوزل اوبا

یکی دیگر از پرطرفدارترین محله‌های آنتالیا، محله گوزل اوبا می‌باشد. این محله دارای خانه‌های جذاب با قیمت‌های بسیار ارزان است. دلیل ارزانی این خانه‌ها به دلیل مجاورت گوزل اوبا با فرودگاه است؛ زیرا این محله به طور دائمی در معرض سر و صدای ناشی از پرواز هواپیما قرار دارد. با این وجود، مهاجران و گردشگران از این منطقه استقبال خوبی می‌کنند. همین امر باعث شده است تا آینده درخشانی در انتظار عمران و آبادانی محله گوزل اوبا باشد.

چاغلیان

محله چاغلیان به طور کامل در کنار دریا قرار گرفته است. ازاین‌رو چشم‌ انداز زیبا و جذابی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. با وجود گران بودن خانه در چاغلیان، این محله مزایای بی‌شماری از قبیل امکانات تفریحی متنوع دارد.

دیگر محله‌های جذاب و زیبای آنتالیا عبارت‌اند از:

  • گوگوسو
  • فنر
  • شیرینیالی
  • ساریسو
  • هورما
  • لیمان
  • دوکما
  • آنتی لوا
  • و ...

جمع‌بندی

شهر آنتالیا، یکی از بهترین شهرها برای اقامت در کشور ترکیه است. درصورتی‌که قصد دارید در این شهر اقامت کنید، بهتر است ابتدا با بهترین محله‌ها برای خرید ملک در آنتالیا آشنا شده و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید. محله‌های آنتالیا دارای مناطق دیدنی بی‌شماری هستند که باعث جذب توریست‌های زیادی از سراسر دنیا می‌شود. هزینه زندگی و تحصیل نیز در شهر آنتالیا بسیار مناسب می‌باشد. به یاد داشته باشید کشور ترکیه به طور دائم در حال پیشرفت و ترقی است؛ بنابراین خرید ملک در این کشور، گزینه مناسبی برای زندگی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

 

کپی رایت @ Hihomes. طراحی و توسعه توسط Rigel.ir