قیمت آپارتمان 40 متری در استانبول

News
یکشنبه 29 آبان 1401

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند و دلیل آن است که می توانند سرمایه گذاری سودآوری را در این زمینه داشته و درآمد ارزی کسب کنند. در واقع قیمت انواع آپارتمان در مناطق مختلف ترکیه یکسان نیست و حتی قیمت آپارتمان 40 متری در استانبول با قیمت آپارتمان در همان منطقه در آنتالیا متفاوت خواهد بود. چرا که با توجه به موارد مختلفی مانند متراژ آپارتمان، میزان امکانات رفاهی، امکانات محیطی، نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان را مشخص می کند.

قیمت آپارتمان 40 متری در استانبول

اگر بریم سر اصل مطلب; خرید آپارتمان 40 متری در استامبول مساوی است با 600 میلیون تومان, خرید آپارتمان 50 متری در استانبول ترکیه برابر است با 800 میلیون تومان و خرید آپارتمان 60 متری با حدود قیمتی 900 میلیون تومان در مناطق خوب ترکیه یعنی استامبول برآورد شده است. تا انتهای این مقاله همراه وبسایت های هومز باشید تا اطلاعات کامل تر در رابطه با روش های خرید ملک در استانبول را در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت آپارتمان در ترکیه

قیمت گذاری آپارتمان ها و ویلاها در ترکیه بر اساس عوامل مختلفی از جمله متراژ ملک، موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و محیطی ملک، نوساز یا قدیمی بودن ملک و ... می باشد. در حال حاضر عوامل محیطی دیگری مانند شیوع جهانی ویروس، افزایش تقاضا برای خرید ملک در زمان معین و ... نیز می تواند بر قیمت ملک در این کشور تاثیر بگذارد.

قیمت آپارتمان 40 متری در ترکیه

به طور خلاصه و به طور کلی قیمت یک آپارتمان 40 متری در ترکیه حدود 500-600 میلیون تومان است اما بستگی به این دارد که در کدام شهر و کجا خانه بخرید. اگر به دنبال یک آپارتمان 40 متری در استانبول و نزدیک به قسمت های مرکزی این شهر هستید، طبیعتا باید بودجه بیشتری را داشته باشید

توجه داشته باشید که با خرید یک آپارتمان 40 متری در ترکیه، خانه ای قدیمی و بدون امکانات در منطقه ای دورافتاده برای شما به ارمغان می آورد. می توانید با قیمت بیشتر یک آپارتمان شیک تقریبا نوساز با امکانات مناسب خریداری نمائید. مخصوصا در مناطقی که کمی دورتر از مرکز شهر هستند و یا در شهرهایی که اهمیت تجاری نسبت به استانبول و آنتالیا و گردشگری کمتر دارند, با این قیمت می توانید صاحب خانه شوید. به همین خاطر حتما کمی بیشتر پول جور کنید تا منزل شما در موقعیت عالی باشد.

همچنین اگر به دنبال ملکی ارزان و مناسب برای خود و خانواده خود هستید با های هومز تماس بگیرید. گزینه های املاک و مستغلات hihomes بسیار متنوع است و یکی از آن ها مطمئناً نظر شما را جلب خواهد کرد.

اجاره و خرید آپارتمان دو اتاقه در استانبول

اجاره و خرید آپارتمان دو اتاقه در استانبول

آپارتمان های دو اتاقه در ترکیه معمولاً 50 تا 70 متر متراژ دارند و خبر خوب برای این دسته از آپارتمان ها, روند صعودی ساخت و ساز در ترکیه است. شرکت های ساختمانی در ترکیه به دو دلیل شروع به ساخت آپارتمان های دو اتاقه در ترکیه کردند:

  • تقاضا برای این آپارتمان های یک خوابه در استانبول بسیار زیاد است.
  • در حال حاضر قیمت این آپارتمان ها بسیار پایین بوده و در آینده به شدت افزایش خواهد یافت.

آپارتمان های دو خوابه بیشتر مناسب دانشجویان، زوج های جوان، سرمایه گذاران و افرادی می باشد که در هنگام خرید خانه فقط می خواهند در سفر به ترکیه ملکی برای اقامت چند روزه اختیار کنند.

خرید آپارتمان مبله در استانبول

در نزدیکی ساحل و یا در حومه شهرها به خصوص در استانبول می توانید آپارتمان های مبله ای را پیدا کنید که تاثیر زیادی در قیمت آن ها ندارند اما همچنان این املاک با قیمت پایین عرضه می شود. خرید آپارتمان مبله در استانبول به شما این امکان را می دهد که به راحتی در تعطیلات به کشور ترکیه سفر کرده و بدون اینکه نگران محل خواب و استراحت خود باشید از آن لذت ببرید.

حتی می توانید در این آپارتمان ها و کانکس های 50 و 60 متری در ترکیه اقامت موقت داشته باشید. همانطور که در ابتدا گفتیم; قیمت آپارتمان 40 متری در ترکیه از 500-600 شروع می شود; حتی ممکن است بتوانید متراژ کوچک‌تر و آپارتمان‌های ارزان‌تری را در مناطق دور از مرکز و نزدیک به حومه این شهر پیدا کنید.

قیمت ارزان مسکن در ترکیه به پول ایران

شاید قبل از شیوع ویروس کووید 19 می توانستید به فکر خرید خانه در ترکیه با قیمت 100 میلیون تومان یا کمی بیشتر باشید، اما اکنون متأسفانه باید ارقامی بالاتر از این مبلغ در نظر بگیرید. در واقع خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان و 200 میلیون تومان و 250 میلیون تومان دیگر امکان پذیر نیست اما با 500 میلیون تومان شاید بتوانید خانه یا آپارتمان 40 یا 50 متری در شهرهایی مانند آلانیا و امثال این مواردها پیدا کنید.

آیا با خرید آپارتمان 40 متری می توانیم اقامت ترکیه را بگیریم؟

با اجاره با خرید خانه در ترکیه می توانید اقامت این کشور را نیز دریافت کنید، البته کمی ریسک داشته و 100% نیست. ریسک آن این است که در قدم اول باید به عنوان سرمایه گذار ملکی برای کشور ترکیه سودآور باشید و سرمایه گذاری های بیشتری را در این کشور ایجاد کنید.

اخذ اقامت با خرید آپارتمان 40 الی 50 متری در ترکیه

همانطور که بارها گفته ایم یکی از بهترین راه های اخذ اقامت ترکیه خرید ملک در این کشور می باشد. همچنین می توانید با اجاره خانه تحت شرایط خاصی اقامت کشور ترکیه را نیز دریافت کنید. اول از همه باید سند اجاره خانه در دست داشته باشید، در غیر این صورت با خرید ملک در ترکیه نمی توانید برای اقامت اقدام قطعی کنید. در واقع با سند ملک امکان اخذ اقامت ترکیه و تابعیت و پاسپورت وجود دارد و صرف نظر از متراژ ملک می توانید با خرید آپارتمان 40 الی 50 متری اقامت ترکیه را نیز به راحتی دریافت کنید.

 آیا با خرید آپارتمان 40 الی 50 متری می توانم اقامت دائم ترکیه را بگیرم؟

نه! شما با خرید ملک کوچک متراژ صرفا می توانید اجازه اقامت موقت ترکیه را دریافت کنید که پس از یک سال منقضی شده و باید پس از این مدت آن را تمدید نمائید.

 

کپی رایت @ Hihomes. طراحی و توسعه توسط Rigel.ir