قوانین خرید ملک در ترکیه 2022

News
یکشنبه 06 شهریور 1401

قوانین و مقررات جدید خرید ملک در ترکیه

خرید خانه در کشور ترکیه همواره یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی بوده که قصد داشتند تا در یک کشور بسیار زیبا و جذاب زندگی کنند.

همانطور که می‌ دانید کشور ترکیه طبیعت بسیار زیبا و بکر و جاهای دیدنی فوق العاده جذابی دارد. به همین جهت بهترین مکان برای گردشگری یا زندگی به حساب می آید.

آن دسته از افرادی که قصد سرمایه گذاری و اخذ اقامت در ترکیه را دارند اقدام به خرید ملک در آنتالیا و خرید خانه در ازمیر می‌ کنند‌.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این مورد مطالبی ارائه دهیم. 

خرید ملک در ازمیر

خرید خانه در ازمیر

ازمیر یکی از شهرهای پرجمعیت در ترکیه به حساب می آید که طبیعتی بکر و جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دارد. خرید خانه در ازمیر یک موقعیت مناسب برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند تا در یک مکان مدیترانه‌ای با آب و هوای بسیار عالی و امکانات رفاهی مناسب زندگی کنند.

در حقیقت شهر ازمیر سومین شهر پرجمعیت در ترکیه به حساب می آید که بعد از استانبول و آنکارا قرار دارد. ازمیر آب و هوای مدیترانه‌ای دارد.

تابستان های آن گرم و خشک و زمستان های آن معتدل و خنک است. این شهر بسیار زیبا مناطق دیدنی بسیار جذابی دارد.

به همین جهت مدنظر گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه در ازمیر را دارید می توانید به سایت های هومز مراجعه نمایید.

در حقیقت وجود کرانه دریای اژه یکی از زیباترین چشم انداز های شهر ازمیر به حساب می‌ آید. به همین جهت مد نظر بسیاری از افراد قرار گرفته است‌.

در این صورت خرید خانه در این شهر مزایای فوق العاده ای از لحاظ جذابیت شهر برای خریداران دارد. 

خرید ملک در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای گردشگری و مهم ترین و جذاب ترین شهری به حساب می‌ آید که مد نظر گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است. این شهر به علت اینکه دارای منابع طبیعی بسیار زیبا و بکر و آثار دیدنی بسیار زیادی است توانسته جزو یکی از مهمترین شهرهای ترکیه قرار بگیرد.

خرید ملک در آنتالیا یک موقعیت مناسب برای افرادی است که قصد سرمایه‌ گذاری دارند. این شهر آب و هوای بسیار عالی دارد. تابستان های گرم و خشک و زمستان‌های آن معتدل است.

در واقع یکی از بهترین و پرجمعیت ترین شهرهای ترکیه آنتالیا است.

به همین جهت خرید ملک در آنتالیا یک گزینه عالی برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند به حساب می آید.

در واقع یکی از پیشرفته ترین و جذاب ترین شهر های ترکیه آنتالیا است. زیبایی شهر آنتالیا بر هیچکس پوشیده نیست. چرا که آنتالیا دارای ساحل بی نظیر و جذابی است که زیبایی این شهر را بیشتر کرده است. 

خرید ملک در آنتالیا

قوانین خرید ملک در ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه به خصوص خرید خانه در ازمیر باید به قوانین مربوطه در این کشور توجه زیادی داشته باشید. علاوه بر آن توجه کنید که باید مدارک لازم را برای خرید خانه آماده کنید‌.  یکی از مهمترین قوانین خرید ملک در ترکیه این است که خریداران باید خانه‌ای خریداری کنند که ارزش آن بالای ۷۵ هزار دلار باشد.

علاوه بر این برای خرید ملک در شهرهای کوچک باید حداقل ارزش خانه بالای ۵۰ هزار دلار باشد. در واقع توجه به قوانین خرید ملک در این کشور اهمیت بسیار بالایی دارد. از این رو اگر قصد انجام این کار را دارید ابتدا در مورد قوانین و مقررات خرید ملک در ترکیه آشنایی کامل کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قوانین خرید ملک در ترکیه به سایت‌ های هومز مراجعه نمایید. 

 

مزایای خرید ملک در آنتالیا 

یکی از مزایای منحصر به فرد خرید ملک در آنتالیا این است که خریداران می توانند با خرید ملک در این شهر اقامت ترکیه را اخذ نمایند. همانطور که می دانید برای اتباع خارجی اخذ اقامت در کشور ترکیه یک گزینه بسیار عالی به حساب می آید. لذا با خرید ملک در این کشور می توانید اقامت ترکیه را اخذ کنند.

بنابراین یکی دیگر از دلایلی که موجب می‌ شود افراد در ترکیه  ملک خریداری کنند سرمایه گذاری است. علاوه بر این افراد مختلف به دلایل گوناگون نظیر مهاجرت کار و یا تحصیل به کشور ترکیه می‌ روند. این افراد می توانند با خرید خانه در این کشور فرصت زندگی در بهترین منطقه ترکیه آب و هوای فوق العاده جذاب و مدیترانه ای دارد را از دست ندهند. 

قوانین خرید ملک در ترکیه

جمع بندی

سایت های هومز اطلاعات زیادی در مورد خرید ملک در ازمیر و آنتالیا ارائه می‌ دهد. لذا اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر راجع به اخذ اقامت و خرید ملک و قوانین مربوط به آن را دارید می توانید به این سایت مراجعه کنید‌.

توجه داشته باشید که می‌ توانید با مشاوره از کارشناسان سایت های هومز اطلاعات بیشتری راجع به خرید خانه در ترکیه کسب نمایید.

در حقیقت خرید خانه در ترکیه مزایای منحصر به فردی دارد که یکی از آن اخذ اقامت است. اما باید قبل از خرید خانه از قوانین مربوطه اطلاعات کاملی داشته باشید. 

 

کپی رایت @ Hihomes. طراحی و توسعه توسط Rigel.ir