ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

News
چهارشنبه 02 شهریور 1401


ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه


ازمیر یکی از خاص ترین شهر های ترکیه است که سومین شهر بزرگ این کشور می باشد و اغلب با نام "مروارید دریای اژه" نامیده می شود. برای چندین دهه، این شهر مورد توجه ترک ‌ها به‌عنوان مقصدی برای تعطیلات و بازنشستگی بوده است و در سال ‌های اخیر با رویگردانی بیشتر ترک‌ ها از استانبول، محبوبیت آن افزایش یافته است. این محبوبیت فقط در بین مردم ترکیه نمی باشد، شامل خارجی هایی نیز می شود که بسیاری از آن ها برای زندگی، کار و خرید خانه در ازمیر نقل مکان کرده اند.

مزایای خرید خانه در ازمیر ترکیه

مزایای خرید ملک در ازمیر

بسیاری از گردشگرانی که به این شهر می آیند این شهر را شبیه به پاریس و مادرید می بینند. با توجه به مزایای زیادی که دارد و سرمایه گذاران زیادی که در این شهر هستند بازار املاک و مستغلات این کشور برای خارجی ها بسیار توسعه یافته است. در این قسمت مزایای خرید خانه در ازمیر ترکیه را برای شما آورده ایم:

1 صنعت گردشگری این شهر در حال توسعه است.

با توجه به اینکه این روزها ازمیر به عنوان یک منطقه گردشگری معرفی شده، بازار اشتغال در این شهر در دو دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است. تعداد پروژه های سرمایه گذاری در سطح شهر ازمیر یکی از دلایل مهم دیگر برای سوق دادن سرمایه گذاران به این کشور می باشد. توسعه شبکه جاده ای و ریلی در ازمیر باعث توسعه گردشگری در این شهر شده است.

مناطق ارزان ازمیر برای خرید ملک

2 سواحل ازمیر

ازمیر در قسمت غربی کشور واقع شده و ساحلی در دریای اژه دارد. سواحل منحصر به فرد و آب گرم در دریای  این شهر تمایل خارجی ها را برای سرمایه گذاری در ازمیر دو چندان کرده است.

3 حمل و نقل آسان

وسایل حمل و نقل عمومی در ازمیر به دسته های اتوبوس، مینی بوس، ایزبان، متروبوس، کشتی و تراموا تقسیم می شوند که از طریق خرید کارت از کیوسک ها و آنلاین می توانید از این وسایل نقلیه به راحتی استفاده کنید. شما با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به دورترین منطقه در این شهر بروید.

4 -  دریافت مجوز اقامت در ترکیه

اگر خانه ای که قرار است در ازمیر خریداری شود بیش از 400000 دلار باشد، می توانید تابعیت ترکیه را بگیرد و شهروند ترکیه شوید. منحصر به فرد ترین املاک در ترکیه در آنتالیا، استانبول، آنکارا، آلانیا، کمر، ازمیر، بدروم واقع شده است که برای دریافت مشاوره خرید خانه در ازمیر می توانید با مجموعه های هومز تماس حاصل فرمائید تا شما را راهنمایی کنند.

5 -  یافتن شغل آسان است.

اگر قبل از آمدن به ترکیه دغدغه یافتن شغل را دارید می توانیم به شما بگوییم که نگرانی نداشته باشید زیرا اقتصاد شهر ازمیر به عنوان سومین شهر پرجمعیت ترکیه در چهار بخش اصلی بسیار پر رونق است و مهمترین بخش های آن در زمینه گردشگری ، حمل و نقل و کشاورزی می باشد.

6. زندگی ارزان است

اگرچه ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و ساختاری چندفرهنگی دارد، اما در مقایسه با استانبول شهری بسیار ارزان است، یکی از دلایل آن این است که گردشگری این شهر در حال توسعه است و قشر دانشجو که در این شهر به دلیل سطح بالای دانشگاه ها زیاد می باشد. زندگی در شهرهای اروپایی با امکانات شهر ازمیر بسیار گرانتر است.


ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه

 

برای خارجی ها خرید خانه در ازمیر بسیار آسان است ولی دانستن اینکه ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه کجاست می تواند به شما کمک کند که خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید وزندگی راحت با سبک مدیترانه ای را تجربه کنید. در این قسمت ارزانترین منطقه در ازمیر را برای خرید خانه برای شما با توضیحات آورده ایم:

 بورنوا

بورونوا در دامنه کوه یامانلار که با ازمیر 8 کیلومتر فاصله دارد که با جمعیت 423 هزار نفر از ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه می باشد.  ارتفاع این منطقه از سطح دریا در مناطق مسکونی بین 20 تا 200 متر متغیر است و ارتفاع در مناطق کوهستانی تا 600 متر هم می رسد. آب و هوای مدیترانه ای در این شهر حاکم می باشد که تابستان های گرم و خشک و زمستان ها گرم و بارانی است. جنگل های بورنوا در ازمیر با ارتفاع 600 متر سرشار از آب می باشد که از دامنه ها جاری می شود. با توجه به طبیعت وصف ناشدنی این منطقه و ارزانترین منطقه برای خرید خانه در ازمیر می توانید تصمیمتان را بگیرید. 

کاراباغلار

کاراباغلار در منطقه ازمیر با 458000 نفر جمعیت یکی از ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه است که امکانات آن متوسط می باشد، در واقع امتیاز سطح زندگی در این شهر B می باشد. میانگین قیمت برای خرید خانه در شهر کاراباغلار برای 100 متر بنا 450 هزار لیر می باشد که با این قیمت یکی از ارزانترین منطقه برای خرید خانه در ازمیر محسوب می شود. آب و هوای این منطقه هم مانند بورنوا مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های گرم و بارانی است.

منطقه کمال پاشا

کمال پاشا یک شهر بزرگ و مدیترانه و مرکز ناحیه ای با نام کمال پاشا می باشد که 110 هزار نفر جمعیت دارد. منطقه کمال پاشا با بخش های اداری مانیسا هم مرز می باشد و بخش های شرقی و جنوبی این منطقه ویژگی های روستایی خود را حفظ کرده است. برای خرید یک خانه 100 متری در این منطقه حدود 420 هزار لیر باید داشته باشید به همین دلیل است که از ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه می باشد.

بالچوا

بالچوا یک ناحیه در استان ازمیر در ترکیه است که یکی از یازده منطقه در منطقه بزرگ شهری ازمیر محسوب می شود ولی از نظر مساحت کوچکترین منطقه است. بالچوا یک بافت کاملا شهری با 79 هزار نفر جمعیت دارد که سطح آموزش و پرورش آن از بالاترین سطح تحصیلی در ترکیه می باشد. یک خانه 100 متری در این منطقه با قیمت 566 هزار لیر خرید وفروش می شود که جز ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه است.

کناک

امروزه کوناک محبوب ترین منطقه ازمیر با مکان ها و ساختمان های نمادین شهر است میدان کوناک، برج ساعت، آلسانجاک، کوردون، خیابان کیبریس شهیتلری، کمرالتی در منطقه کوناک واقع شده اند همچنین مرکز مهم تجاری، گردشگری و فرهنگی ازمیر است. میدان کوناک و آلسانجاک شلوغ ترین مکان های این منطقه هستند و بازار تاریخی کمرالتی قدیمی ترین بازار شهر است. جمعیت این شهر 345 هزار نفر می باشد که با توجه به اینکه یک خانه 100 متری از 490 هزار لیر به بالا است یکی از ارزان ترین منطقه ازمیر برای خرید خانه می باشد.

در ذهن کسانی که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه را دارند سوالات زیادی وجود دارد، بسیاری از این افراد به دنبال انتخاب شهر مناسب برای زندگی در ترکیه هستند. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است شکی نیست که زندگی در طبیعت زیبای شهر ازمیر وصف ناپذیر است، سواحل زیبای دریای اژه، اسکله های پر از درختان نخل و زیتون، دامنه های صخره ای بزرگ پوشیده از خزه، آثار تاریخی و همه تمایل برای خرید خانه در این شهر را چند برابر می کند. اگر از گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند بپرسید چقدر می خواهید در این شهر بمانید، بدون شک می گویند تا آخر عمر.

کپی رایت @ Hihomes. طراحی و توسعه توسط Rigel.ir