معرفی بهترین محله های ازمیر برای خرید خانه

News
پنجشنبه 20 مرداد 1401

بهترین محله های ازمیر برای خرید خانه

به جرأت می‌توان گفت که ازمیر، یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است. این شهر خوش آب و هوا، محله‌های متفاوتی دارد. اغلب افرادی که برای اقامت از طریق خرید ملک اقدام می‌کنند،

از همین طریق هم در ازمیر فرایند مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

در ادامه قصد داریم تا به توصیف و معرفی محله‌های خوب ازمیر برای خرید ملک بپردازیم همراه ما باشید.

خرید ملک در ازمیر

معرفی بهترین محله های ازمیر برای خرید خانه

اگر به دنبال راه حلی برای دریافت اقامت دائمی در ترکیه هستید، می‌توانید برای خرید ملک در ازمیر اقدام کنید. خرید ملک بهترین و آسان‌ترین روش دریافت اقامت کشور ترکیه است. شهر ازمیر یکی از مناسب‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای ترکیه است که قیمت ملک در آن مقرون به صرفه است. در ادامه قصد داریم تا جذاب‌ترین مناطق و محله‌های ازمیر را به شما معرفی کنیم.

منطقه گوزل باغچه

اگر از بافت قدیمی خوشتان می‌آید و به دنبال خانه‌های زیبا ویلایی و نوساز هستید یا دوست دارید که ویویی مشرف به دریا و سواحل زیبای ترکیه داشته باشید، به خرید ملک در گوزل باغچه بیندیشید. در نظر داشته باشید که اجاره ملک در این منطقه گران است ولی صاحبخانه‌ها، معمولاً با سرمایه گذاران و اتباع خارجی کنار می‌آیند و در مقوله فروش، تخفیف‌های واقعی را در نظر می‌گیرند. اکثراً خانه های موجود در این منطقه به صورت ویلایی ساخته شده‌اند و به خاطر تراکم جمعیت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و دانشگاه‌ها بسیار آسان است گوزل باغچه یکی از امن ترین محله های ازمیر ترکیه است.

منطقه کناک

کناک از محله های پرتردد و بسیار معروف ازمیر است که ۳۰ سال قدمت دارد و در انتهای خیابان آتاتورک قرار گرفته است. اگر به دنبال منطقه‌ای لاکچری برای اقامت در ترکیه هستید، به خرید ملک یا خانه در کناک بی اندیشید، چرا که امروزه اکثر مجتمع‌های مسکونی مناسب برای سرمایه گذاری و اقامت، در این محله قرار گرفته‌اند. جالب است بدانید که قرار گرفتن در کنار دریای اژه و مقرون به صرفه بودن قیمت ملک باعث افزایش جذابیت این محله شده است. وجود جاذبه‌های گردشگری و امنیت بالای کناک توقعات شما را برآورده خواهد ساخت.

منطقه کارشیاکا

کارشیاکا یک منطقه لوکس و لاکچری نشین است که نظر بسیاری از مهاجران را به خود جلب می‌کند. ملک‌های واقع شده در محله کارشیاکا در کنار دریا و سواحل زیبای ترکیه قرار گرفته‌اند و در کنار مجموعه‌های بزرگ و نوساز ترکی واقع شده‌اند. این محله دوست داشتنی بسیار زیبا و منحصر به فرد است، اگر دوست دارید که در محله‌ای خوش آب و هوا و جذاب زندگی کنید، خرید خانه در محله کارشیاکا را نیز در بین گزینه‌های خود قرار دهید، چرا که این محله جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد.

بورنووا

محله برنوا (بورنووا) یک محله تازه ساخت و لاکچری است که اکثر مهاجران برای زندگی و اقامت در ترکیه به این محله می‌آیند. شرایط آب و هوایی بسیار جذاب و بارندگی‌های متعادل این شهر آن را به یکی از معروف‌ترین مرحله‌های زیبا در شهر ازمیر تبدیل کرده است. اگر حضور پوشش گیاهی متراکم مد نظر شماست، بهتر است که منطقه را در اولویت های خود قرار دهید.

محله بایراکلی

اگر بودجه محدودی دارید و دوست دارید که از طریق خرید ملک در ترکیه اقامت بگیرید، لازم است به یکی از آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی شهر بایراکلی بروید. تمامی املاک بایراکلی از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند، شما می‌توانید در این منطقه پر امنیت، خانه‌های قدیمی و نوساز بسیار زیادی را مشاهده کنید. بالا بودن متراژ ملک و تعداد اتاق خواب‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند در بهبود فرآیند مهاجرت شما تأثیر گذار باشد.

منطقه ناره دره

این منطقه پوشش گیاهی بسیار خوبی دارد و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار ساکنین قرار می‌دهد. ناره دره یکی از جذاب‌ترین مناطق ازمیر است که معمولاً افراد معروف و سرمایه‌داران ازمیر در آن سکونت دارند. جالب است بدانید که قیمت خانه‌های این محله، در مقایسه با محله‌های دیگر ازمیر کمی بیشتر است.

بهترین محله ازمیر برای خرید خانه

جمع بندی

فراموش نکنید که نزدیک بودن به دریا، سال ساخت خانه، امکانات و متراژ ملک و تعداد اتاق خواب می‌تواند در قیمت نهایی خانه در ازمیر تاثیرگذار باشد. شما باید با توجه به بودجه مدنظرتان خانه‌های متفاوتی را در محله‌های متفاوت بررسی کنید. پیشنهاد می‌کنیم که از مشاوره تخصصی سایت‌های آویز کمک بگیرید تا بتوانید بهترین خانه‌ها را با رقابتی‌ترین قیمت‌ها خریداری و به راحتی قامت دائمی کشور ترکیه را دریافت کنید.

کپی رایت @ Hihomes. طراحی و توسعه توسط Rigel.ir