گرفتن شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک

News
پنجشنبه 25 فروردین 1401

اخذتابعیت ترکیه بر اساس طرح سرمایه گذاری

خبر خوب برای سرمایه گذاران، از سپتامبر 2018 ترکیه یکی از مقرون به صرفه ترین شهروندی را برای طرح های سرمایه گذاری در جهان اجرا می کند.

با صرف هزینه‌ 250000 دلار آمریکا برای خرید ملک در ترکیه اکنون می‌تواند پاسپورت ترکیه را تضمین کند.

مدت تقریبی که طول می کشد تا پاسپورت ترکیه شما را دریافت کنید بین 3 تا 6 ماه بسته به حجم کاری دفاتر محلی است.

خرید ملک در ترکیه برای دریافت شهروندی ترکیه

ترکیه از سال 2016 یک سرمایه گذاری برای طرح شهروندی اجرا کرده است، اما در آن زمان، هزینه سرمایه گذاری به طور قابل توجهی بالاتر بود (حداقل یک میلیون دلار آمریکا برای املاک هزینه میشد).

در تلاش برای بازگرداندن لیر ترکیه پس از کشمکش‌های ارزی تابستان، این رقم به طور چشمگیری به 250000 دلار کاهش یافت.

این مبلغ بسیار قابل کنترل تری است و انگیزه ها به همین جا ختم نمی شود، شهروندی ترکیه نیز می تواند پس از سرمایه گذاری 500,000 دلار آمریکا در یک شرکت ترکیه ای، یا سپرده 500,000 دلاری آمریکا به برنامه سرمایه گذاری دولتی یا بانک دولتی برای بیش از 3 سال به دست آید.

 

دریافت تابعیت ترکیه از راه سرمایه گذاری در املاک

های هومز(Hi Homes) تجربه چندین ساله در کمک به سرمایه گذاران در تامین املاک و مستغلات در ترکیه دارد.

از زمانی که قوانین جدید شهروندی اعلام شد، دفاتر استانبول ما انبوهی از سوالات را دریافت کردند.

برای کمک به آسان‌تر کردن فرآیند درخواست، ما یک طرح سرمایه‌گذاری 5 مرحله‌ای ساده تهیه کرده‌ایم تا مشتریان را مستقیماً در فرآیند از استعلام اولیه و جستجوی ملک، تا دریافت شهروندی ترکیه پس از درخواست شما طی کند.

اگر در نظر دارید از قوانین جدید استفاده کنید، لطفاً همین امروز با های هومز (Hi Homes) صحبت کنید و ما به شما کمک میکنیم تا مشکلات احتمالی را از این روند دور کنید.

هنگامی که به دنبال مناطقی برای خرید ملک در ترکیه هستید، میتوانید از چندین پیشنها جذاب های هومز (Hi Homes) در مورد محل سرمایه گذاری در املاک ترکیه را به دست آورید.

 

روند 5 پله ای برای دریافت شهروندی ترکیه

مرحله 1:

250000 دلار آمریکا را باید برای خرید ملک در ترکیه خرج کنید. ترکیه دارای انتخاب گسترده ای از مکان ها است که با اکثر سلیقه ها و ترجیحات مطابقت دارد.

تیم های هومز (Hi Homes) میتواند به شما در یافتن و ایمن سازی گزینه های مناسب کمک کند.

برای ملحق شدن به برنامه شهروندی ترکیه، هزینه 250000 دلار آمریکا ضروری است. این می تواند برای یک یا چند ملک ترکیه خرج شود.

همه خریدها باید دارای سند مالکیت (TAPU  ) باشند که معمولاً گزینه‌های شما را به آپارتمان‌ها یا ویلاهایی که قبلاً ساخته شده‌اند یا رو به اتمام هستند محدود می‌کند. لطفا توجه داشته باشید، اکثر املاکی که از طریق طرح سرمایه گذاری حق شهروندی ترکیه را دارند، بر خلاف مناطق ساحلی کشور، در استانبول واقع شده اند.

 

مرحله 2 :

 از یک وکیل برای نظارت بر درخواست شهروندی استفاده کنید. یک وکیل باید استخدام شود تا به بهترین نحو از منافع شما محافظت کند و شما را در فرآیند درخواست شهروندی راهنمایی کند.

 (Hi Homes) می‌تواند تعدادی وکلای چندزبانه را به شما پیشنهاد دهد که می‌توانند تمام مدارک لازم را تهیه کنند و شما را از ابتدا تا انتها در این روند راهنمایی کنند.

درخواست اولیه معمولاً تا 6 ماه طول می کشد.

مرحله 3  :

بررسی های قانونی و بررسی اموال انجام می شود. به عنوان بخشی از فرآیند درخواست، یک نقشه بردار دولتی باید ملک خریداری شده را بررسی کند.

نقشه بردار قیمت پرداخت شده و مبلغ اعلام شده در اسناد مالکیت را بررسی می کند. نماینده  (Hi Homes) شما بر تمامی بررسی‌های لازم نظارت کرده و ترتیبات را انجام خواهد داد.

مرحله 4 :  

هزینه ای به مدت 3 سال بر روی ملک گذاشته می شود. قوانین درخواست شهروندی بیان می کند که ملک خریداری شده حداقل به مدت 3 سال قابل فروش نیست.

پس از پذیرش درخواست، هزینه ای رسمی بر اسناد مالکیت ملک اعمال می شود که فروش آن را به مدت 36 ماه ممنوع می کند.

پس از اتمام دوره و اعطای شهروندی، این می تواند برداشته شود.

مرحله 5 :

پس از سه سال انتظار، شهروندی به سرمایه گذار، همسر و فرزندان زیر 18 سال تابعیت اعطا میشود.

کلیه هزینه های ملک برداشته شده و در صورت لزوم می توان واحد را به فروش رساند.

 

اگر می خواهید در مورد شهروندی ترکیه برای طرح سرمایه گذاری بیشتر بدانید یا با مشاوران آموزش دیده ما صحبت کنید، لطفا با های هومز (Hi Homes) تماس بگیرید.

کپی رایت @ Hihomes. طراحی و توسعه توسط Rigel.ir